![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: امبابة
المشاركات: 103
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
استاذ محمد الكرال بندقيه مش وحشه هاى باورسرعتها 230 م ث سعرها بالنسبه لمثيلاتها
معقول جدا وبالنسيه لموضوع كسر السوسته فهى بتتغير بسهولة عند استاذ شريف فى 100 شارع شبرا وهى عندى بقالها اكتر من سنه وشغاله وما زعلتنيش فى الصيد و بعدين ما فيش بندقيه صيد ما بتحتاجش صيانه حتى الانواع المحترمه منها وفى نقطه تانيه فى الكرال انها بعد كل طلعه صيد بتحتاج ضبط النيشان لان رد فعلها قوى وانا اتغلبت على العيب ده انى ركبتلها سكوب وبرضه مش غالى وكنت جايبه من المنتدى من الاستاذ كريم وهو تاسكو 3-7-28 وبعد ما ركبته انتهت المشكله وارجوا ان اكو ن قد افدتك ولك التحيه
__________________
لا تحمل فى طياتك الا احلام الوطن اجعل افكارك شموعا تضىء لنا الطريق لن تجد افضل منا ان كنت تبحث عن صديق |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بالله عليكم تدخلوا | bedobato | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-12-26 04:20 PM |
| بالله عليكم دول بلطجيه | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 21 | 11-07-10 01:03 AM |
| ارجوكم و بالله عليكم | fidodido | الصيد العام | 14 | 11-06-08 09:30 PM |
| ساعدوووووونى بالله عليكم | shotgun | سوق المنتدى | 45 | 11-04-17 12:09 PM |
| بالله عليكم لو حد يعرف يرد | اسلام_وى | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 10-04-18 11:07 PM |