![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 172
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
يباشا فى مسدس متعدد بيتغير ليه مواسير يعنى يضرب 8م و9م و الى ومورس وكتير فعلا انا مكنتش مصدق الكلام ده بس انا شوفت مع واحد صحبى مسدس بعلبته معاه 8 ماسوره كل وحده بعيار وده جايبه ب 50 الف بره الرخصه لانه ممنوع ترخيصه الا لشخصيات مهمه
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طريقة تغيير الجلبة فى النوريكا جت | messam | الورشة | 8 | 11-05-02 10:54 AM |
| العب في بيت النار لمسدس الصوت | smsmn8888 | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 11-01-24 01:47 AM |
| يطلق النار من مسدس بقدمه | osama2011 | الصيد العام | 3 | 10-12-06 07:19 AM |
| من أشعل النار؟ | asdmkh | الصيد العام | 6 | 10-05-23 03:57 PM |
| تغيير جلبه للبستم | هاوى صيد | الصيد العام | 6 | 10-02-21 05:48 PM |