الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-21, 12:22 AM   #9
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: العملاق الالمانى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
عمنا القنصل ، فينك يا بركة وااااااااااااااااحشني ، يا فندم انت مركزتش في الصورة ، أصل الصورة دي فيها لغز كبير ، المشنقة اللي في الصورة فاضية مافيش متهم مدخل رقبته فيها ، ده ان دل بيدل علي ايه ؟ ان الأفوكاتو ده شاطر وبيطلع الناس براءة علشان كدة المشنقة فاضية ، دعاية واعلان في الأول وفي الآخر ، بس ايه رأيك ؟ نظرية بردو !
مساء الفل علي عيونك يا عمنا
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــع
بارك الله فيك أخي الحبيب...ومساء الفل على عيونك...بس من بعيد علشان إيديك متعاصة ميتين...بصراحة الكلام معاك يخوف ومش مريح...ويعني إيه دعاية وإعلان؟!...هوا إنت بتعلن عن بيبسي ولا كونو...إنت بتروج لحاجة أي حد يفتكرها جسمه بيقشعر...تفتكر يعني بكلامك الحلو والمعسول ده ها تحببنا فيها...أعوذ بالله يا شيخ فال الله ولا فالك...وبصراحة تحليلك وتبريبك ده أنا مش شايفه خالص...صورة المشنقة الفاضية دي تدي إيحاء وإنطباع يعني مستني الزبون التاني...إللي بعده...وهكذا...شغال الله ينور...الأجر بالقطعة ( بالراس )...كل ما تشتغل أكتر مرتبك يزيد أكتر...يا باااااااااااي...كل واحد من إللي قاعدين خايف تبص ليه لتكون بتشاور عقلك وهاتعملها معاه...يا ترى مين إللي عليه الدور...نصيحة لوجه الله...أرجوك ومن فضلك تغير الصورة دي أحسن ها تطفش الزباين...دي أسوأ دعاية لطريقة الواحد يموت بيها...اللهم إحفظنا جميعا والسامعين...والقارئين...وإعذرني حبيب قلبي وسامحني مش هأكلمك تاني قبل ما تغير الكابوس ده...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استمتعوا مع العملاق الامريكي Fx -airguns ahmedzedmotorz بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 9 10-12-04 10:55 PM
عائلة العملاق الالمانى محمود5555 ادوات الصيد الثقيله 10 10-11-10 02:35 PM
كلب البوينتر الالماني القناص المصري الصيد بالكلاب 8 10-09-14 11:06 PM
الفايرخ الالمانى rock الصيد العام 6 10-05-20 08:45 AM
والتر p38 الالمانى محمود5555 ادوات الصيد الثقيله 0 10-05-10 03:05 PM


الساعة الآن 02:35 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir