![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
|
[QUOTE=salahfareed;9490]شكرا اونيكس على مرورك والتوقيع الظريف دى بس كمله وقول/// والطيور على اشكالها بالبى اس والديانا تقع////هااهاهاه[/QUOTEماعلش يا باشا صلاح أنا ماخدتش بالي من رد حضرتك.
بس برده أنا مش هتنازل. هي النوريكا أو البور لاين 1000. "احم يمكن عشان معنديش غيرهم" ههههههههههه منورني يا باشا.:P
__________________
ما طار طير و ارتفع .:. إلا كما طار (بالنوريكا) وقع |
|
|
|
|
|