![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
|
بص ياباشا
زي مقالك استاذ جلال السوستة اي كلام ولازم تعرف ان السوست صناعتها محتاجة فن ومش اي خامة تنفع واغلب الناس اللي بتدعي انها بتعرف تصنع سوست بيتكشفوا مع اول سوستة لبندقية ضغط هوا وكمان زي ماقالك استاذ جلال الجلبة برضه اي كلام وهاتلاقيها صناعة مصرية لكن نصيحتي انك متلعبش في بستم البندقية لان الجلب امرها سهل اما اللعب في البستم بتحويل الجلبة العادية لجلبة بمسمار ممكن يعملك مشكلة كبيرة وانا شخصيا عملت الكلام ده في بندقية جامو اكسبو وندمت بعد كدة والجلبة مش بتتخرط لانها مش جلبة موتور لكن بتتعمل جلبة زفرة
__________________
وما من كاتب إلا سيفنى ................... ويبقي الدهر ما كتبت يداه اسامة فتحي 0105111840 |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| للبيع بندقية صيني تقليد p16+ بندقية رش المعادي | mohamed th15 | سوق المنتدى | 9 | 10-07-08 09:16 AM |
| بندقية تعمل زى الديانا 50 | coco2010 | سوق المنتدى | 7 | 10-05-31 04:54 PM |
| تخيل لو معاك بندقية ذى دية ممكن تعمل ايه | gasser | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 11 | 10-05-12 05:10 AM |
| بندقيه صينى تعمل بنظام الديانا 50 | salahfareed | البنادق الهوائيه | 36 | 10-03-08 05:26 PM |
| بندقية صينى للبيع | dr_ahmad | سوق المنتدى | 11 | 10-02-15 03:40 AM |