![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 112
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
وياسيدي البطة ناكلها سوا ......
والله ياباشا ........اعذرني اصل انا ماليش في البندقبات الرش خالص و لكن الخبراء و الزملاء بسم الله ماشاء الله لديهم من الخبرة لاعداد هذا الحدث علي مستوي لائق وتصنيف عادل ............. ولكن ارجوا ان تتقبل هذه الفكرة ادارة المنتدي وتثبت الموضوع حتي يتم التفاعل وتنفيذ الفكرة ان شاء الله |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فكرة مجنونة | Ahmed914 | الصيد العام | 84 | 11-05-20 04:37 AM |
| حد عنده فكرة بيتباع فين ده ؟ | ahmadkader | ادوات الصيد الثقيله | 10 | 11-05-16 12:35 PM |
| أستخدام مسدس الصوت للدفاع عن النفس....فكرة جديدة | moh3377 | ادوات الصيد الثقيله | 21 | 11-03-06 04:03 PM |
| فكرت ويارتني مافكرت | Mo7a | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 17 | 10-11-27 10:33 PM |
| فكرة لأعضاء المنتدى | القناص | الصيد العام | 13 | 08-09-26 12:54 AM |