![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#16 |
|
مشرف الصيد البري
|
انا عاوز اقول حاجة انى البندقية ديت من اقوى البنادق وتعتبر البندقية الرسمية للرماية فى المنتخب الامريكى ثم انى عيبها حاجة واحدة بس انها بتستخدم بانابيب غاز والانبوبة بتستهلك بعد حوالى 70 رشة اى خزنتين لانى الخزنة الوحدة 35 رشاية ثانيا ايلى بتباع فى مصر لاتتعدى ال1600 لانها صينى لصالح الشركة الام ولكن الافضل الواردة من الخليج او امريكا طبعا وسعرها بيكون غالى شوية والانبوبة ب5جنية زى انبوبة مسدس الرش
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اة اسعار البنادق الخرطوش و طلق الخرطوش | mezo_hunter | ادوات الصيد الثقيله | 25 | 16-08-10 03:31 PM |
| مواصفات البندقية الخرطوش للمسابقات | osama.alabd | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-04-27 07:22 PM |
| بندقيه نوريكا سبورت + سكوب بوشنل+ جراب فيبر و بندقيه معادى 2 وجراب مموه | peter | البنادق الهوائيه | 9 | 11-03-25 04:47 PM |
| سؤال عن البنادق الخرطوش المخصصه للصيد | ahmed-hashem | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 11-03-04 10:29 PM |
| سؤال هل ممكن حد يبعت لى بندقيه من الخارج | samraghost | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 09-10-30 03:30 PM |