![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الجيزة
المشاركات: 184
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
استاذ عاصم انا معاك فى الفكره لانى بعد ثقتى فى حضرتك بحب بلدى و مقتنع بفكره اننا نكفى نفسنا الاول و الذى منه
بس يكون افضل لو حضرتك شرحتلنا السبب فى انك تفتح الموضوع ده بمعنى هل ان فيه صيادين اجانب كتير (عرب و غيرهم) بيخلصوا مثلاً على الصيد فى بعض المناطق و لا عشان ايه بالظبط خصوصاً و انى قريت موضوع فهمت منه ان العمليه معقده اكتر على اى اجنبى فى مصر انه حتى لو عايز يصطاد ببندقيه رش لازمله ترخيص و بعدين احنا مش عايزين نزعل اخواننا منا يعنى
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اهلا ياجماعة انتو عرفين احنا فى موسم اية الوقتىي يلا | HASONA | صيد السمك | 1 | 10-09-13 10:23 AM |