![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 372
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
السلام عليكم
انا هيثم من الاسكندريه معايا retay baron sig p228 سلاح محترم وصوته عالي و الفنش بتاعه حلو وهو شبيه الزيج زور عيبه الوحيد في الطلقه التركي الذهبي بتتحشر في بيت النار لكن الطلقه الالماني او الطلقه الفضي بتشتغل زي الفل بس للاسف مش عارف ارفع الصور وسعيد اني بشارك معاكو في الموضوع الجميل ده و في وجود اهل الخبره امثال الاستاذ بدر |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بخصوص المسدسات الصوت ارجو الافاده | harpoonattack | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-07-16 11:11 AM |
| ما هو حكم القانون المصرى فى حيازة المسدسات الصوت والذخيرة بتاعتها؟ | silent_lover | ادوات الصيد الثقيله | 31 | 11-03-31 07:30 AM |
| مميزات وعيوب الekol sava magnum | silent_lover | سوق المنتدى | 3 | 11-03-28 07:08 AM |
| جمرك البنادق الرش و المسدسات الصوت | hemi afifi | سوق المنتدى | 7 | 11-03-14 12:47 AM |
| موسوعة المسدسات | elnawawy | ادوات الصيد الثقيله | 12 | 11-03-09 09:15 PM |