الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-28, 07:02 AM   #23
sameer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sameer
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: انا خلاص هتجنن حد يساعدني بظبط سكوب 3*7*20

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamaboha مشاهدة المشاركة
الحمد لله تم ظبط التليسكوب


انا فعلا متشكر لكل اخ ساعدني هنا في المنتدي .....وللاسف الحمد لله المشكله كانت بسبب عدم الثبات

لان انا كنت بنشل علي الهدف وانا واقف في وضع الصيد عادي

شكرا
الف الف مبروك وحاول بقا في المسافات تثبت ايدك على عربية مثلا او عمود نور او حيطة بالجنب وشوف الشغل حيعمل ايه معاك وربنا يوفقك
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ياجماعة انا هتجنن ياريت حد فاهم يفهمنى sokar_jax بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 16-03-21 06:16 PM
هتجنن من التجار guns سوق المنتدى 6 11-04-17 12:14 AM
لو سمحتو مساعده لانى خلاص هاتجنن hoka بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 10-07-29 12:35 PM
خلاص يا جماعه اليمام خلص؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد الطلعه دى هاوى صيد صور وفيديو الصيد ورحلاته 20 10-05-02 10:53 AM
ياجدعان انا هتجن في المنتدي ده خلاص عبدالرحمن بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 20 10-03-16 08:18 AM


الساعة الآن 06:16 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir