![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 216
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اخي العزيز انا اشتريت نفس السكوب وواجهتني نفس المشكله ركز معايا وتزهقش
اول حاجه ثبت السكوب كويس اوي علي البندقبه ولو ابندقيه هاي باور يستحسن تحط استوبر ورا السكوب علي البندقيه تاني حاجه اطبع هدف علي ورق زي المرفق وابعدعنه 20 متر اضرب بالبندقيه من ايدك بنفس الوضع والمسكه اللي بتضرب بيها علطول (لانك مش هاتروح تصطاد بالمنجله اليي متثبت عليها البندقيه من ايدك احسن) لو الرشه فوق الهدف انزل تحت بالمسمار اللي في اعلي السكوب لو يمين حرك يسار من المسار اللي في يمين السكوب خد متوسط كل تلات رشات متتالين للضبط وخليك صبور افضل رش للضبط عن تجربه الجامو ماتش |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ياجماعة انا هتجنن ياريت حد فاهم يفهمنى | sokar_jax | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 16-03-21 06:16 PM |
| هتجنن من التجار | guns | سوق المنتدى | 6 | 11-04-17 12:14 AM |
| لو سمحتو مساعده لانى خلاص هاتجنن | hoka | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 10-07-29 12:35 PM |
| خلاص يا جماعه اليمام خلص؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد الطلعه دى | هاوى صيد | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 20 | 10-05-02 10:53 AM |
| ياجدعان انا هتجن في المنتدي ده خلاص | عبدالرحمن | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 20 | 10-03-16 08:18 AM |