الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-26, 06:40 PM   #14
kemohabib
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 216
معدل تقييم المستوى: 7
kemohabib مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا خلاص هتجنن حد يساعدني بظبط سكوب 3*7*20

اخي العزيز انا اشتريت نفس السكوب وواجهتني نفس المشكله ركز معايا وتزهقش
اول حاجه ثبت السكوب كويس اوي علي البندقبه ولو ابندقيه هاي باور يستحسن تحط استوبر ورا السكوب علي البندقيه
تاني حاجه اطبع هدف علي ورق زي المرفق وابعدعنه 20 متر اضرب بالبندقيه من ايدك بنفس الوضع والمسكه اللي بتضرب بيها علطول (لانك مش هاتروح تصطاد بالمنجله اليي متثبت عليها البندقيه من ايدك احسن)
لو الرشه فوق الهدف انزل تحت بالمسمار اللي في اعلي السكوب لو يمين حرك يسار من المسار اللي في يمين السكوب
خد متوسط كل تلات رشات متتالين للضبط وخليك صبور
افضل رش للضبط عن تجربه الجامو ماتش
الصور المرفقة
 
kemohabib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ياجماعة انا هتجنن ياريت حد فاهم يفهمنى sokar_jax بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 16-03-21 06:16 PM
هتجنن من التجار guns سوق المنتدى 6 11-04-17 12:14 AM
لو سمحتو مساعده لانى خلاص هاتجنن hoka بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 10-07-29 12:35 PM
خلاص يا جماعه اليمام خلص؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد الطلعه دى هاوى صيد صور وفيديو الصيد ورحلاته 20 10-05-02 10:53 AM
ياجدعان انا هتجن في المنتدي ده خلاص عبدالرحمن بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 20 10-03-16 08:18 AM


الساعة الآن 04:12 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir