![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 302
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لعلم حضرتك الزر الى على الشمال ميتحركش الامع اخر طلقة تخرج من المسدس . شوف ياسيدى اعمل الاتى طلع خزنة الطلقات برة المسدس وبعد كدة رجع الاجزاء بايدك للخلف هتلاقى عل الاجزاء منالشمال فتحة صغيرة هتها امام الزر ورفع الزر الى اعلى اذا حجز الاجزاء يبقى العيب فى ضغط الغاز مبيرجعش الاجزاء الى الاخر اما اذا رفعت الزر والجزاء متاثرتش يبقى الزردة مكسور منة الجزء الخاص بتعليق الاجزاء بعد خروج اخر طلقة وفى هذة الحالة لازم تلحق ترجعة ولما تخسر اجرة المواصلات احسن من خسارة المسدس. هههههههه.
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| محتاج مساعده ضروري يا رجاله المنتدي | emoo | محدثات الصوت | 2 | 11-06-05 12:35 AM |
| لو سمحتم محتاج Blow C06 لو حد عنه وعاوز يبيعه | sameh73eg | محدثات الصوت | 16 | 11-04-03 07:59 AM |
| من فضلكم الاجابه | memo2224 | الصيد العام | 4 | 11-02-17 08:46 PM |
| رحله صيد سريعه | castelo | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 13 | 10-06-09 05:38 PM |
| مساعده من فضلكم بسيطه | هاوى صيد | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 12 | 10-02-21 03:29 PM |