![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 38
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
متشكر جدا يا جماعه على المعلومات القيمة ديت ولكن هل النوريكا جت نمره 1 بتسرق الطير يعنى بيضرب ويطير تانى عكس التل المجرى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ارجوا ايلى جربها يرد وكام تقريبا الاسعار بالنسبة للاتنين لانى انا شايف تفاوت فى الاسعار ؟؟؟
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هو احنا حنفضل كل يوم ندخل نلاقي ناس بتشتم في بعض ؟! | hemi afifi | سوق المنتدى | 4 | 11-03-12 01:39 AM |
| استفسار بسيط بخصوص التل المجرى | أحمد شلبى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 10-11-22 07:05 AM |
| التل المجرى | النسر | الصيد العام | 0 | 10-04-20 12:44 AM |
| البندقيه التل مجرى | ENG AHMED | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 10-04-08 09:40 AM |
| صيد بلادنا لينا احنا بس | عاصــم الشبراوينــي | الصيد العام | 10 | 10-01-19 05:44 AM |