![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
|
يا عمى وتاج راسى من فوق انا سمعت الكلام دة من بعض الاعضاء بس عرفت ان البام مكتوب عليها بالانجليزيه
الماركه والموديل بس اللى عندى كل الكتابه صينى ومفيش ولا كلمه انجليزى ولا باى لغه غير الصينى فايه رايك ؟؟؟؟؟؟
__________________
الصيد أدب مش رفع سلاح (وقُل رَبى زِدنى علماً ) صدق الله العظيم |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بندقيه صيني للبيع | ›¤•.„.·´ ƒ£?§µ`·.„.•¤ ‹ | البنادق الهوائيه | 5 | 11-05-03 08:27 PM |
| بندقيه صينى b2-2a للبدل | chemist ahmed fathy | البنادق الهوائيه | 22 | 10-11-18 08:40 AM |
| بندقية تعمل زى الديانا 50 | coco2010 | سوق المنتدى | 7 | 10-05-31 04:54 PM |
| هوا فيه بنادق خرطوش بنظام منع رد الفعل زى الديانا 54 | احمد عزيز | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 10-05-13 11:19 AM |
| مشكلة في بندقية صيني تعمل بنظام ديانا | mohamed th15 | الورشة | 13 | 10-01-16 11:13 PM |