![]() |
|
|
#11 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
انا عايز كمية فى خصم ولا لأ ياريت تبعتلى رقمك عالخاص وازاى اقدر اقابلك وامتا ....ياريت فى اسرع وقت
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب شراء أمريكان ستيك بالقاهرة | Quicksilv3r | سوق المنتدى | 0 | 11-03-09 12:05 AM |
| ما هو سعر الأمريكان ستيك | trainman | سوق المنتدى | 17 | 11-02-25 08:56 AM |