![]() |
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: المحله الكبره
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
يمكن كبس البلي في اي نوع طلق وده عن تجربه كل مافي الموضوع ان بتجيب رمان بلي علي حجم الالفتحه الي في الطلقه مش اكتر وشكرا
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بخصوص النوريكا جيت | oteote2010 | البنادق الهوائيه | 18 | 11-03-27 11:42 PM |
| بخصوص قطع الغيار | sayed allaa | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 7 | 11-03-19 04:00 PM |
| استفسار من اهل الخبر | محمد الطيب | ادوات الصيد الثقيله | 19 | 11-03-14 11:11 AM |
| استشارة لاهل الخبر و تبخلو علينا بالافادة | حازم6/10 | محدثات الصوت | 8 | 11-03-10 11:30 AM |
| سؤال لاهل الخبر | محمد الطيب | الصيد العام | 1 | 11-02-26 01:49 AM |