![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد نشيط
|
الادوات بسيطه/// مشرط //سلك حديد طرى// قش ارز //ابرة وخيط// عيون زجاجيه من محلات الصيد // قاعدة خشبيه15×15 او20×20سم //مادة اسمها صابون زرنيخ (احذرها سامه جداااا) +ملح بارود لمنع التحلل(غير موجود فى الصيدليه ولكن عند محلات تصنيع البسطرمه) اما الطريقه فنخن فى انتظار الفيديو اللى اكيد حيكون اوضح من الشرح النظرى
__________________
الصيد أدب مش رفع سلاح (وقُل رَبى زِدنى علماً ) صدق الله العظيم |
|
|
|
|
|