![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: العراق
المشاركات: 203
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اخواني :احد الاخوه قال دي نعمه , اعذرني انت غلطان دي نقمه واحد ادوات عزرائيل وصنعت للقتل ,لو كان بلادنا امنه ماكان في حاج ليها. ويمكن الاخوه الختياريه بيذكروا كنا في السبعينات بنام وننسى باب البيت مفتوح والا السياره بره ومش مقفوله
انا اقول احنه ندعو ربنا يعيد الايام تلك بدل الزعل على سحق سلاح شكرا |
|
|
|
|
|