![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 2,711
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اسال في قرية البضائع وفي امن المطار او ادارة امن المطار قبل ماتجيب اي حاجة بس الاحتمال الاكبر انهم هيخدوها وهيودوها وزارة الدفاع عشان ياكدو عليها وبعدين المفروض انك تستلمها ...................واسال الاول قبل ما تجيب اي حاجة
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اول رحله بعد الثورة | محمد يونس | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 28 | 11-04-11 05:50 PM |