![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 107
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() |
اخي العزيز انا فعلا اتحرق دمي وكأن اني كنت معاك في المحل وفعلا الناس اللي زي دي وكانها لا ترتقي الي مستوي البشر المحترمين ولكن العشوائية والجهل هم بيئتهم ولذلك اذا انا كنت مكانك كنت مسكت الواد ده اديته درس وعلمته الادب وكيفية التعامل مع الزبائن لاني انا مش داخل اشحت منه وبا ريت يا جماعة اي احد اشتري منهم ولاقي مشكلة في اي مسدس يقولي او اذا احد اشتري منهم ورفضوا يعطوا له فاتورة ايضا يقولي ويرسل لي رقم تليفونه وساعلمهم الادب عن طريق حماية المستهلك ولا تزعل يا اخي وروق والف مبروك علي المسدس الجديد
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سبحان الله (ان الله جميل يحب الجمال) | ~aragon~ | انواع الطرائد ومواسمها | 9 | 15-09-10 09:49 PM |
| أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا | sherif aboudeif | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 541 | 11-11-29 08:19 AM |
| تجربتى مع فتح الله | ادم عبد ربه | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 9 | 11-03-31 12:56 AM |
| تجربتى مع البرونى | akhater | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 11-02-25 04:00 PM |
| بعض القصائد فى حب الله ( هدية للاخ الفاضل الحاج / عرفة ولكل اعضاء المنتدى حفظهم الله ) | ادهم محمود محمد | الصيد العام | 9 | 10-12-21 02:27 PM |