![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف الصيد البري
|
مع خالص احترامى وتقديرى الكبير للاستاذ شريف ابو ضيف وهو عامل واجبات كبيرة للمنتدى ولكن انا حبيت اقدم نموذج اخر على الرغم من بعده عن المنتدى واعذرنى انا صحفى وبرصد السلبيات وكمان الايجابيات,,,,
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 136
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
اقتباس:
ارجو انك تفهمنى صح / وتقبل مرورى
__________________
وتعاونوا على البر والتقوى ولا تعاونوا على الإثم والعدوان |
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مبروك يا جماعة اسعار الاسلحة ولعت | باشـــا | محدثات الصوت | 33 | 11-04-01 11:10 PM |
| ما هو حكم القانون المصرى فى حيازة المسدسات الصوت والذخيرة بتاعتها؟ | silent_lover | ادوات الصيد الثقيله | 31 | 11-03-31 07:30 AM |
| ثورة علي محلات الاسلحة | eng_ahmed | البنادق الهوائيه | 21 | 11-03-21 12:13 PM |
| دولاب لحفظ الاسلحة | محمد يونس | الورشة | 18 | 10-11-14 10:37 AM |
| قانون الاسلحة والزخيرة بالتفصيل | ابو الشوق | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 09-12-19 09:15 AM |