![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهره - مصر الجديده
المشاركات: 181
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
هيا فعلا النوريكا 56 هاتيجي بالاسعار دي
اصل انا برضوا حدودي نفس السعر كده بس ممكن 600-700 و مش لاقي حاجه غير الرمسيس و في دلوقتي هنا صيني بردوا بس غريبه كده شكل النوريكا اسمها bmk12 غير كده مش لاقي حاجه تاني |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عاوز اشترى مسدس صوت تركى | Medo_h2o | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 11-03-11 01:32 AM |
| ديانا 54 ايركينج عاوز اشتريها بس فيها شوية حاجات قلقاني ومحتاج رأي الخبراء | hassanshokrof | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 10-09-27 01:25 PM |
| عاوز اشتري بندقية انشوس او فاين | ادهم | سوق المنتدى | 1 | 10-06-28 03:27 PM |
| عاوز اشتري بندقية انشوس او فاين | ادهم | سوق المنتدى | 8 | 10-06-20 07:09 PM |
| عاوز اشترى بندقيه رش | ابو فرح س | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 09-04-23 08:51 AM |