![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد نشيط
|
اخويا وليد اسف علي تأخير الرد- بالنسبه لسعر البندقيه هو 1100 ريال و 190 ريال للمنظار نوعها فايروخ الماني رقم 35 - الترخيص يكون بأسمي عند الاستلام اما المعلومات اللي بياخدوها فبتكون معلومات السعودي اللي هيشتريهالك - بياخدو صوره شخصيه منو ورقم بطاقه الاحوال ورقم موبايلو وبس - اتمني ان اكون افدتك - تحياتي - نوريكاوي
__________________
W.E.I.H.R.A.U.C.H.A.W.Y |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نشيد رااااااائع | engineer05 | الصيد العام | 4 | 10-07-20 10:10 AM |
| صور لسلق عائلة الطحاويه وفديو قنص وصيد الحصينى | الطحاوى | الصيد بالكلاب | 22 | 10-07-14 08:47 PM |
| صور لسلق عائلة الطحاويه وفديو قنص وصيد الحصينى | الطحاوى | الصيد بالكلاب | 3 | 10-03-27 01:18 PM |
| اخوكم يستفسر من السعوديه | الشاعر خالد الحجي | انواع الطرائد ومواسمها | 3 | 10-03-22 08:02 AM |
| جروب الصيادين في السعوديه | noricawy isa | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 8 | 10-03-15 11:29 PM |