الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-21, 08:24 PM   #16
elhosseiny
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 28
معدل تقييم المستوى: 6
elhosseiny مستواه غير معروف
افتراضي رد: مبروك يا جماعة اسعار الاسلحة ولعت

طبعاً الإستيراد مش واقف، أنا شخصياً مستورد ماكينات صناعية و الحمد لله كله ماشى تمام، يبقى الإشاعة دى مالهاش أساس من الصحة.
ثانياً بحكم إنى مستورد برضه فرق سعر الدولار كله عبارة عن 3%، يعنى الحاجة اللى سعرها ألأف هتبقى بألأف و تلاتين جنيه (يعنى تلاتين جنيه زيادة بس مش أكتر لكل ألف جنيه)
يعنى برضه مفيش مبرر لأى شىء
ثالثاُ، معظم اللى كانوا عايزين يشتروا سلاح للحماية هديوا كتير دلوقتى لما الهوجة خلصت، يعنى مفيش اللى بيدفع عمال على بطال
يعنى من الأخر صاحب الموضوع بيتكلم كلام غير منطقى بالمرة
__________________
========================================
"وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ"
elhosseiny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دولاب لحفظ الاسلحة محمد يونس الورشة 18 10-11-14 10:37 AM
مبروك لسيف استلام كارنية عضوية الاتحاد المصري للرماية galal khalifa الصيد العام 54 10-09-27 08:39 PM
اسعار جميع الاسلحة وبنادق ضغط الهواء بالدولار 7/2008 عماد النجار بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 25 10-04-17 03:42 AM
ألف مبروك للمنتخب adel152 الصيد العام 4 10-01-30 01:58 AM
الف مبروك علي العودة osama hanafy الصيد العام 1 09-10-25 08:42 AM


الساعة الآن 09:35 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir