![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#16 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 28
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
طبعاً الإستيراد مش واقف، أنا شخصياً مستورد ماكينات صناعية و الحمد لله كله ماشى تمام، يبقى الإشاعة دى مالهاش أساس من الصحة.
ثانياً بحكم إنى مستورد برضه فرق سعر الدولار كله عبارة عن 3%، يعنى الحاجة اللى سعرها ألأف هتبقى بألأف و تلاتين جنيه (يعنى تلاتين جنيه زيادة بس مش أكتر لكل ألف جنيه) يعنى برضه مفيش مبرر لأى شىء ثالثاُ، معظم اللى كانوا عايزين يشتروا سلاح للحماية هديوا كتير دلوقتى لما الهوجة خلصت، يعنى مفيش اللى بيدفع عمال على بطال يعنى من الأخر صاحب الموضوع بيتكلم كلام غير منطقى بالمرة
__________________
========================================
"وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ" |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دولاب لحفظ الاسلحة | محمد يونس | الورشة | 18 | 10-11-14 10:37 AM |
| مبروك لسيف استلام كارنية عضوية الاتحاد المصري للرماية | galal khalifa | الصيد العام | 54 | 10-09-27 08:39 PM |
| اسعار جميع الاسلحة وبنادق ضغط الهواء بالدولار 7/2008 | عماد النجار | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 25 | 10-04-17 03:42 AM |
| ألف مبروك للمنتخب | adel152 | الصيد العام | 4 | 10-01-30 01:58 AM |
| الف مبروك علي العودة | osama hanafy | الصيد العام | 1 | 09-10-25 08:42 AM |