![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#28 |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
كلام منطقى جداً يا اخوه
بس ياريت الاخوه كانو قامو بالمقاطعه قبل تجار السلاح ما يكونو مليارات فى الازمه اللى فاتت بسبب مسدسات الصوت وعلى فكره يا اخوه 80% من الاسلحه الموجوده متخزنه يعنى كانت نزله برخص التراب |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هوه لازم الرشاية تقتل ؟ | silvermask | الصيد العام | 7 | 10-09-20 10:02 AM |
| عندليب الادب والسياسة صلاح جاهين | galal khalifa | الصيد العام | 19 | 10-03-21 08:14 AM |