![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=zimo;58789][B]شوف يا أستاذ max6666666 أنا أشتريت ekol p29 بعد الكلام الكتير اللي عليه وأنه بيضرب بلي وبيتحول إلى أتوماتيك بس بعد التجربة وجدت الآتي
1-المسدس صوته عالي بس شكله مش مؤثر لو حد هجم عليك 2-صحيح بيضرب بلي والطلقة مؤئرة و دقيقة على بعد 3 متر بعد كده الدقة بتضعف يعني على بعد مكوضوع الحشر تا هيحشر هيحشر وتا لان القطعة التي بنفكها بالالنكية هي السبب ان الطلقة تخرج وتعطي قوة دفع للطلقة تساعدها علي الخروج النقطة التانية في منتهي الخطورة قصة ان الماسورة اتنفخت دي مصيبةةةةةةةةةةة يعني ممكن تنفجر في حاملة مع ان الاحتكاك بسيط جداااااا ينهار ربنا يستر بجد
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
|
|