![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المشاركات: 139
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=aymank2;574028]هههه يا باشا متقلقش بس مفروض عدله الاسكوب تكون البكره الى بتجيب يمين وشمال على اليمين مش على الشمال هو الاسكوب فيه دوت يعنى شرط وعلامات ولا صليبه بس.
[/QUOTهههههههههههه تسلم يا باشا على المعلومه بس انا وربناا ما بعرف اركب الاسكوب اصلا على البندقيه بس ان شاء الله هتعلم ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|