![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
أتمنى أن تنجح المحاولة.. اما بالنسبة لفكرة تحويل المسدس ده بصراحة أنا مش معاها بس هي الفكرة في حد ذاتها ان الناس بتفكر هوه ده اللي حلو. وعلى فكرة التحويل نفع مع ناس كتير ممكن يكون ان بس صادفك سوء حظ بس أنا متأكد انك لو جربت تاني حتوصل لنتيجة أحسن مع المسدس ده أو مسدسات تانية أقصر في طول الماسورة بس بنفس الفكرة برده.. وبالنسبة للبندقية أكيد في أمل... والله زمان لما كنت بدرب على النشان في الموريس أيام العسكرية
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا عاوز اشتري طلق حي مقاس 22 او 2.2 بتاع البندقية الموريس حد يدلني اجيبو من فين رجاء | وائل طولان | الصيد العام | 7 | 11-03-16 09:43 AM |
| عاوز اشترى مسدس صوت تركى | Medo_h2o | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 11-03-11 01:32 AM |
| عاوز اشتري بندقية انشوس او فاين | ادهم | سوق المنتدى | 1 | 10-06-28 03:27 PM |
| عاوز اشتري بندقية انشوس او فاين | ادهم | سوق المنتدى | 8 | 10-06-20 07:09 PM |
| عاوز اشترى بندقيه رش | ابو فرح س | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 09-04-23 08:51 AM |