![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 27
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
ربنا يوفقك ويديلك يا أ-ابو سيف وتعمل عروض اكتر ...كان ليا سؤال بعد اذنك بالنسبه للكيمار سي زد هل هو فينيش مصرى زى البريجيدير اللي نزل من فترة ولا ايطالي خالص..وهل هو افضل ولا البلو سي بغض النظر عن ان الكيمار 8 مللي ..والف شكر
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت | kiko_2015 | مقتنيات الاعضاء | 66 | 12-08-14 12:21 PM |
| مسدسات الصوت!!! | amr7 | محدثات الصوت | 18 | 11-07-17 12:03 PM |
| مسدسات الصوت | جنرال | محدثات الصوت | 8 | 11-06-20 11:36 AM |
| خزن مسدسات الصوت | kimokono | سوق المنتدى | 0 | 11-04-06 12:18 AM |
| مسدسات الصوت | smsmn8888 | الصيد العام | 1 | 11-03-13 06:02 AM |