![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 653
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[quote=_saiko_;414859]شكرا استاذ حمزاااااااوي عالمعاملة الحسنة و الكرم الزايد و الاحترام العالي و انا مش اخدت منك الايجل وبس لالالا
انا الحمدلله كسبت معرفتك الغالية الله يدوم المحبة و المعرفة الحسنة[/quo الف شكرا يا سيكو ده انا اللى اتشرفت بيك وانت رجل محترم جدا والله وانا تحت امرك فى اى شئ وتنور لقاهره فى اى وقت ولازم تكلمنى لما تنزل تانى وانا سعيد بمعرفتك جدا |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أول صيدى واللى حيتريق هو حر | pooforever_2010 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 46 | 12-06-26 12:26 AM |
| عرض مولع واللى هيشترى هييييدلللللع بالقوى | اسواق حمزاوى | محدثات الصوت | 5 | 12-05-23 06:30 PM |
| فزورة صعبة واللى يجاوب عليها ياخد ايجيبشن ستيك هدية | elexlns1 | الموضوعات العامه | 57 | 11-09-07 06:33 PM |
| شكر خاص للأستاذ والأخ العزيز جلال باشا خليفه | magdyfer3on | الصيد العام | 4 | 10-02-12 07:13 PM |