![]() |
|
|
#9 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 3
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
المسدس ده بتاعي يا جماعة انا بعتو من اسبوع ب 600 جنيه و كنت اشتريتو ب 500 من اخ هنا و بعتو ب 600 لما جبتلو علبة طلق و اسطوانة غاز جديدة
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ekol 20 | total20102010 | ادوات الصيد الثقيله | 9 | 11-07-20 04:48 PM |
| سعر طلقات ekol tuna 8mm | shotgun | محدثات الصوت | 7 | 11-06-15 12:46 PM |
| استفسار عن EKOL Volga 9m | aaaa2000 | محدثات الصوت | 4 | 11-03-06 10:41 PM |
| هل هذا المسدس جيد EKOL Mod. P29 | nader_sb | محدثات الصوت | 4 | 11-02-19 04:18 PM |