![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| مطبخ المنتدى وصفات وطرق طبخ الصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#20 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
لحد ما يبقي زي المهلبيه بس طبعا الرز بيفضل يتسلق لحد ما يعجن ^_^ ويكون المايه كتيره ياما مطحون وعامل زي البودره ويتحط ع مايه فيها جوز هند ويتقلب زي الدقيق كده او النشا اما تعمله مهلبيه نفس الطريقه يا مسلوق يا مطحون وفي كلا الحالتين هتضربه بالمكسر تاني ^_^ وتحط في التلاجه وتطلع تاكل وبالهنا والشفتشي
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|
|
|
|
|
|
|