![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#30 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: بني سويف
المشاركات: 196
معدل تقييم المستوى: 39 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اولا الحمد لله على سلامتك يا هاني وربنا ستر ... وخلي بالك يا زعيم دلوقتي مفيش امااااااان ...بالنسبة للي انت شفته دا فرد خرطوش يدوي طبعا صناعة تودي في داهيه وممكن يضرب في الواحد لوحده بدون مقدمات ..وطبعا كل العيال مسكاه عندنا دلوقتي عادي جدا .... اه يا بلدي عارف زمااان كان اللي يجيب سيرة فرد خرطوش كان يتقبض عليه ههههههههههههه ...وبالنسبة لموضوع الكلاب اللي دايما بتجري وراك انا قلتلك قبل كده ارمي الحشيش اللي في جيبك علشان عندهم حاسة شم قوية هههههههههههههههههه .... خلي بالك من نفسك يا قناص وتسلم على الفيديو الرااااائع ... ولو اي حد اتعرضلك تاني رن عليا بس وانا .... هعمل نفسي نايم هههههههههههههه ... دمت في امان الله يا جنرال...
__________________
اللهم صلي وسلم على سيدنا ونبينا محمد والله يا رسول الله إنك أحب الي من نفسي وأهلى ومالي وولدي والناس أجمعين
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اية الفرق بين الدبل اكشن والسنجل اكشن | motsh | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 12-10-16 01:20 PM |
| اكشن تانى مره | القبطان المصرى 77 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 23 | 12-09-14 04:55 PM |
| اكشن تانى مرة ... لو انتا مكانة هتعمل اية | Angel | الموضوعات العامه | 8 | 12-02-26 11:02 AM |
| يعني ايه دبل اكشن وسنجل اكشن ؟ | الأفوكاتو | ادوات الصيد الثقيله | 18 | 11-06-19 03:42 AM |