![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Sep 2008
المشاركات: 220
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
مساء الخير علي احلي ناس
صح يا جلال بك الوبيلي الباتريوت دي عباره عن مدفع زي ما معاليك قولت انا لما اشتريتها ماكنتش عارف كده والدليا ان المنظار دائما بعد بالكتير 50 طلقه لازم يعاد ضبطه تاني لان الريكويل بتاعها جامد فبيحركه اما لو نقطه زيت في خرم الهواء بتاعها طلقتها وبدون مبالغه صوتها بيخلي ودني تصفر من قوته انا بيتهيئلي ان سرعتها بتتضاعف يعني ممكن توصل 1800 قدم وكمان تاثيرها بيتضاعف وكمان ا لديانا 52 و54 كده انا مره ضربت بيها كلب من مسافه تقريبا 35 متر كان عامل ازعاج في المنطقه وبيجري وراء العربيات والناس ومره كان حيدخلي من شباك العربيه هوه خد الطلقه وحاول يقفز جت منه نص قفزه ووقع ما حطش منطق ومكان الاصابه كان خلف الذراع الامامي علشان تبقي في القلب اما بالنسبه لسوال محمد بك السيد وهوه بالنسبه للخرطوش فهوه عنده حق الصيد علي الطاير ماينفعش معاه الا الخرطوش وده اللي يزعل ان مافيش تصاريح بس ادينا صابرين يا باشمهندس |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اشحم بالشحم ده يا جماعه ولا لا | samraghost | الورشة | 20 | 10-12-01 03:04 PM |
| إسم الطائر دا يا جماعه ؟!! | البورسعيدي | انواع الطرائد ومواسمها | 27 | 10-10-15 03:56 PM |
| ايه يا جماعه | عاصــم الشبراوينــي | الموضوعات العامه | 24 | 10-02-20 01:20 PM |
| النصيحه يا جماعه | egypt_falcon | البنادق الهوائيه | 1 | 10-01-28 08:39 AM |
| فين الصور يا جماعه | charesma | الصيد العام | 1 | 09-11-14 04:40 PM |