الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-11-04, 09:44 PM   #17
Amr.Mohamed
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Amr.Mohamed
 
تاريخ التسجيل: Nov 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 115
معدل تقييم المستوى: 7
Amr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Amr.Mohamed إرسال رسالة عبر Skype إلى Amr.Mohamed
افتراضي رد: مبتدئ ومحتاج مساعده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng eslam bakr مشاهدة المشاركة
لا ماتقولش كده يا عمرو احنا اخوات ويارب اقدر افيدك بكل ال اقدر عليه

بص النشان عذبنى شويه بس كل شئ محلول بأمر الله
فانا عملت ايه

ورقة كرتونة وعملت فيها دايرة زى ماهو باين ف الصورة كدة وع مسافة 10 متر كنت بثبت البندقية على حاجة وانا بضرب عشان ماتتهزش منى
واذا الرشة جات يمين اجيب النشان شمال شويه واذا جات الرشة فوق اجيبه تحت شويه وهكذا
لحد ما تقدر تجيب 5 رشات مثلا ف الدايرة بالظبط

بس اهم حاجة ما تزهقش لان النشان بيحتاج خبرة وكل يوم بتقضيه ف الضرب بيزيدك خبرة

حتى الرش ال كنت بستخدمه كنت بلاقى معظمة ف الكرتونة من ورا سليم وارجع اضربه تانى
بخل يعنى مع ان العلبة فيها 100 رشة ب 5 جنيه بس هههههههههه

بص ودى الصورة
وكل ماتضرب اكتر كل ما هتستفاد اكتر




وبجد هواية جميلة جدا وبتحميك من حاجات كتير وبتستفاد بحاجات كتير

مشى ورياضة

قوة اعصاب وتركيز

هواية مفيدة ومغذية طبعا هههههههههههه اليمام المقلى مفيش احسن منه

تحياتى
طبعا اخوات وانا ليا الشرف بمعرفه حضرتك

فكره جميله اللى حضرتك قولتها فعلا ومفيده وطبعا كل مدى بتزود المسافه وتدرب

ههههههههههههههههههههه هى من ناحيه مغذيه فهى مغذيه بس بتطلع عينك عقبال متعرف تتغذى هههههههههههههه :d

شكرا على اهتمام ورد حضرتك ربنا يكرمك يارب
Amr.Mohamed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مبتدئ omar hashem بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 5 12-05-13 05:23 PM
محتار ومحتاج رأي الخبراء haythamdiab محدثات الصوت 17 12-03-04 02:19 PM
اشتريت الجاكال ومحتاج مساعده michohat ادوات الصيد الثقيله 24 11-09-12 11:03 PM
مبتدئ دكتور عابدينوف بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 6 11-09-06 02:36 AM
عندى مشكله ومحتاج مساعده.. الرمز المفقود الورشة 13 11-08-15 01:07 AM


الساعة الآن 10:39 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir