![]() |
|
|
#11 |
|
Banned
|
ليس هناك ادني فارق بين البام21 و22
وعيبها انها ثقيلة ولا يوجد لها اي عيوب اخري طبعا بعد تربيط البندقية بالكامل عند شريف شارع شبرا وبالأخص الناشينكاه الخلفي وهذه المشكله موجود حتي بالديانا لقوة رد فعل البندقية غير كده لا يوجد اي فارق بين البام والديانا الالماني باستثناء طبعا الخامات في الديانا من الجودة بحيث لا تقارن مع البام |
|
|
|
|
|