![]() |
|
|
#11 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 102
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
السلام عليكم
اولا اشكر اعضاء المنتدى الرائع وعلى راسهم الاستاذ جلال لانة بصراحة حل لى مشكلتى بهذة الكلمات البسيطة فانا معى بندقيه b2 الصينى واريد ان اشترى بندقية اخرى تكون افضل واقوى وانا معى الان 1300 ج وكنت حائر بين الانواع والان اقتنعت بكلام استاذنا جلال فسوف اصبر قليلا واجمع ثمن بام 21 أو 22 بس يا ريت حد يدلنى على محل اسعارة كويسة ويكون مضمون ويا ريت كل الى عندة بام 21 أو 22 يذكر عيوبها ومميزاتها وجزاكم الله كل خير |
|
|
|
|
|