الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-12-24, 12:01 PM   #1
Oonyx
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 418
معدل تقييم المستوى: 9
Oonyx مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Oonyx
افتراضي رد: اصدقاء الى الابد

مشكاكك يا ريس
صلاة النبي أحسن
تسلم و الصحبة أفضل
ربنا يديم المحبة
عامر حسني
__________________
ما طار طير و ارتفع .:. إلا كما طار (بالنوريكا) وقع
Oonyx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-12-24, 12:24 PM   #2
hoka
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية hoka
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 808
معدل تقييم المستوى: 11
hoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريقhoka في بداية الطريق
افتراضي رد: اصدقاء الى الابد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد رضا العبد مشاهدة المشاركة
ياباشا انت راجل زى العسل ... وانا عارف انك بتمر بفتره صعبه فى المنتدى ارجو انك تستحمل

وباذن الله خير ...ومع الوقت الاعضاء هيعرفوا معدنك الجميل واكيد هينسوا الماضى باذن الله

وانت صياد جامد واكيد هتبقى دكتور شاطر باذن الله

تحياتى ليك
محمد حبيبى
شكرا ع الكلام الجميل ده وبجد اخلتنى بلسانك اللى بينقط شهد ده
وربنا يسمع منك وابقى دكتور شاطر واقدر اخدم المرضى واداويهم باذن الله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oonyx مشاهدة المشاركة
مشكاكك يا ريس
صلاة النبي أحسن
تسلم و الصحبة أفضل
ربنا يديم المحبة
عامر حسني
عامر باشا القناص
بعض ما عندكم وانا شخصيا بتعلم من رحلاتك الحلوه والرائعه وان شاء الله تجمعنا الظروف برحله سوا
واتفضل بقى احنا مش ناس بخيله واليمام كله بتاعك
(بس طبعا علشان عارف انك راجل ابو الكرم هاتبادلنى نفس العزومه وتقولى اتفضل فرختين ميه من الحلوين اللى انت اصطدتهم.........ههههههههههههههههههههه)
بهزر بس اوعى تزعل وبجد نفسى يبقى فيه بينا عيش و(يمام) ان شاء الله
سلام عليكم
__________________
Best Of The Best
hoka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-12-24, 12:57 PM   #3
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية هشام سمير
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
المشاركات: 6,252
معدل تقييم المستوى: 598
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: اصدقاء الى الابد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oonyx مشاهدة المشاركة
مشكاكك يا ريس
صلاة النبي أحسن
تسلم و الصحبة أفضل
ربنا يديم المحبة
عامر حسني
طبعاً يا عامر انتا حاسس انك عايز ترمى الكتاب وتأخد الويبلى وتنزل صح
الله ينور يا رجااااله صيد جميل وصحبه اجمل واجمل
__________________
هشام سمير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
وداعا لمرض السكري الى الابد...‏ Karim Eid الصيد العام 13 11-01-03 12:11 AM
اصدقاء جدد ...... ورحلة صيد رائعه . rock صور وفيديو الصيد ورحلاته 35 10-11-04 03:22 PM
زيارة الي اصدقاء اعزاء galal khalifa الصيد العام 6 09-12-24 08:22 AM


الساعة الآن 04:01 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir