![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#35 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 318
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
موضوع نوع الشحم ده مقدرش افيدك فيه و الزيت اللي عندك لو بيقعد في البندقيه مبيتحرقش يبقي كويس بس معرفش ممكن يفرول الجلبه مع الوقت ولا لا عشان في انواع زيت حاميه بتبهدل الكاوتش و ممكن تاخد الحلو من الاتنين تدهن السوسته دهنة شحم بسيطه و تديها زيت بس الصراحه اللي انا اعرفه ان الشحم هو الصح
__________________
الواحد لو كان مقضيها موفق في البيع و ربنا يبارك للبايع و المشتري كان زمانه مكتوب تحت اسمه الحاج صاحب المنتدي |
|
|
|
|
|