![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد قديم
|
ياباشا النتاية مش بيور دى مجنسة جيرمن على بلدى لان وقفتها مش واقفة الجيرمن خااااااااااااالص
اما الاب فابسم الله ماشاء الله مستوى ممتاز لونج هير الوان حمرا دم اما الجر فايخسارة الحلو ميكملش لو كانت النتاية مستوى اعلى شوية كان هيبقى جرو ممتاز ومستوى عالى اما الجرو ده فامعلش مش مستوى خالص بسبب الام الجرو ده يجبلك 1200 بالكتير اوىىىىىىىىىى وموفق ان شاء الله
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| للبيع جرو جيرمن شيبرد بيور | omarzaky | مقتنيات الاعضاء | 9 | 12-07-02 02:08 AM |
| مطلوب جيرمن شيبرد | TheLegnedkiller | مقتنيات الاعضاء | 6 | 12-05-01 06:08 PM |
| كلب جيرمن شيبرد | ali comandos777 | الصيد بالكلاب | 16 | 12-01-21 10:37 PM |
| بعيدا عن الصيد قطعتين من قطع الكمبيوتر بمواصفات عالية للبيع!!! | ayman22 | سوق المنتدى | 9 | 10-05-23 11:51 PM |