![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 913
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هههههه القصة دي حصلتلي زيها بظبط بس هنا في مصر كنت بصطاد في النيل في المظلات ع صديق ليا واحنا معانا مكن وعدد جه راجل غلبان بيصطاد بعصاية صغيره وحاطط بدل التقل الرصاص ربع جنية مخروم السن بتاعه قطع صعب علينا اديته سن يصطاد بيه هو قعد يطلع سمك واحنا قاعدين بنتفرج عليه ومفيش سمكه عايزه تعبرنا.
رزق |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فيه عيب كبير قوى فى البندقية التركي (كرال) | سامى الحسينى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 41 | 14-08-03 10:32 AM |
| أزاى أظبط البدقية التركى اللى أنا أشترتها | سامى الحسينى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-12-02 08:16 PM |
| المارد التركى | ايهاب ابو الوفا حمدى | الصيد العام | 26 | 10-12-01 03:58 PM |
| الويبلي الباتريوت التركي | الصيااد | سوق المنتدى | 5 | 10-11-13 04:01 PM |
| البنادق التركي | tamerramzy | سوق المنتدى | 2 | 10-09-25 04:41 PM |