![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#38 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 850
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هو مافيش منه ٩مم كله ٨مم وهو مسدس كويس حتى المصري منه كويس مش وحش بس هي فكره اي حاجه مصري وحشه وبعدين اللي مصنعه فتح الله مش هيغامر باسمه اما الالماني لايعلى عليه
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل يوجد طلقات والتر الالمانى تباع بالقاهرة ؟ | roaaroma2005 | محدثات الصوت | 10 | 12-06-14 03:43 AM |
| عرض جامد جدا فرصة لاتعوض والتر المانى 8ملى وروم المانى 8ملى | rfaat | محدثات الصوت | 16 | 12-04-09 03:36 AM |
| والتر المانى 9 مم | prince_of_hearts | محدثات الصوت | 8 | 11-05-01 01:46 PM |
| فعلاً يوجد ديانا 52 المانى غربى بالكرتونة | وليد الشيمى | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 38 | 10-08-27 04:47 PM |