![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا سمعت عن المنتدي الجميل ده و كنت عايز اسال شوية اسالة علشان انا لسة مبتدئ
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ 2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ 3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ 4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ و شكرا واسف علي الاطالة |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلب واستفسار ضروري اوي يا شباب | rocarota | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-12-29 12:42 PM |
| Valtro مشكلة وميزة واستفسار | H_SRM | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 11-07-04 09:35 AM |
| شراءالخرطوش(مساعدة واستفسار) | salahfareed | ادوات الصيد الثقيله | 17 | 11-04-18 12:30 PM |
| طلب واستفسار | professional sniper | الصيد البري وادواته | 26 | 11-04-12 08:03 PM |
| شكر ومعلومه واستفسار للاستاذ جلال | imh8389 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 21 | 10-09-20 01:26 PM |