![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#17 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 653
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا جماعه حد يدخل على اللينك ويشوف الكميه اللى فى صوره ده حوالى 50 كيلو
ده الربع كيلو بيبقى عباره عن كيس او فرش يعنى ممكن يكون استخدامه الشخصى وهما بيقول بيوزع هيوزع ربع كيلو يعنى كيس وسعودى كمان طب ازاى |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تحذير هام..!!! | Timo Jean | الموضوعات العامه | 14 | 12-01-26 01:42 AM |
| تحذير !!! | okapi knife | الموضوعات العامه | 16 | 12-01-02 10:29 AM |
| تنبيه هام الى حاملى مسدسات الصوت | fidodido | الموضوعات العامه | 22 | 11-08-09 05:48 PM |
| تنويه الى حاملى الزوراكى و الهكلر القدامى | Seiko | ادوات الصيد الثقيله | 12 | 11-07-25 01:33 AM |
| هام جدا توعية جميع الاعضاء حاملي الرخص الجدد | Bora | ادوات الصيد الثقيله | 29 | 11-05-05 06:05 PM |