![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 18
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
عزيزي
من أهم الحاجات اللي لازم تأخذ بالك منها بخصوص الريتاي بارون موضوع الأمان بتاع الشاكوش, وده عيب شائع في الريتاي. لأن انا أشتريته من احد التجار الأفاضل من فترة طويلة ووقتها لم تكن خبرتي بالاسلحة الصوتية كبيرة ولكنها كانت كافية لأكتشف أن الأمان لا يعمل وأن عند الضغط علية يرتد الشاكوش مرة واحدة مما قد يتسبب في انطلاق طلقة بدون قصد. ولكن عندما سألت ذلك التاجر وقت الشراء وليس بعدها، قال لى أنا الحقيقة مش عارف بس هو كده؟؟!! المهم خللي بالك من الموضوع ده وجربه أكثر من مرة علشان تتأكد. |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إستفسار عن سعر الريتاي بارون ؟!! | البورسعيدي | محدثات الصوت | 0 | 11-12-29 10:14 AM |
| عرض محل خضر على الريتاى بارون | trainman | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 11 | 11-11-16 08:23 AM |
| عرض محل خضر على الريتاى بارون | trainman | محدثات الصوت | 25 | 11-09-12 09:40 PM |
| رايكم فى الريتاى بارون | ziko | محدثات الصوت | 8 | 11-07-04 10:07 PM |