أنا كمان لما قرأت الموضوع عرفت إن صاحب الموضوع أكيد مش متجوّز , عالعموم مسيره فى يوم هايعرف الحقيقة , و هايرجع يعتذر عن اللى هو كاتبه ده , بس للأسف ... ماحدش بيعرف الحقيقة غير بعد فوات الأوان .... هههههههههههه
الله يبارك فيك حبيب قلبي...والله واحشني كتيييييير يا دكتور محمد أنا مقصر معاك بس غصب عني البرد شادد حيله والعضمة كبيرة بعيد عنك ما تستحملش...والعدس اليومين دول ما بيدفيش...باين عليه مغشوش...ماعندكش وصفة متجربة تكون أرخص من عصير الليمون...أمرنا لله نصبر ونحتسب طمعا في الأجر والثواب من الله...تقبل خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار