باشا كلامك زى الفل بس اللى انا كاتتبه مش لاى بنت ( just ur love )
لان لو اى بنت يبقى تديها باللى فى رجلك لو حلمت حتى تطول ايديها معاش ولا كان يا ياشا
" تحياتى "
انا فاهم قصدك يا باشا
بس انا اقصد برضو انه مش لاى بنت وبرضو اقصد ان لما تعمل شخصية ادام البنت
ومش فى اى وقت تكون متاح ومش اى كلمة بتضعف ومش اى حاجة يبقى اوك
وكلامى طبعا برة اطار الحياة الزوجية وفى الاخر هيبقى صوابعك مش زى بعضها
تحياتى لحضرتك ..