![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2,627
معدل تقييم المستوى: 36 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المشكله ان بيت النار اصبح واسع لمقاس الطلقه الحى و بالتالى لازم يتصبله رصاص عند عطشجى
فى ورشه فى روض الفرج 100شارع شبرى عندمحطه المترو روض الفرج وفى واحد تانى زكى عوض فى غمرة بجوار مستشفى غمرى خلف المترو و فى اسكندريه ورشه فتح الله فى النبى دنيال امام محطه مصر ممكن يعملهالك بس هتكلف شويه شكرا
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ياجماعة انا هتجنن ياريت حد فاهم يفهمنى | sokar_jax | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 16-03-21 06:16 PM |
| Blow c 06 مشكلة ياريت حد يفيدني في حلها | SIGsauer | الورشة | 26 | 12-05-26 01:01 PM |
| الى يعرف ده ماركته ايه ولا صناعته ايه ياريت يفيدنى | ابو مهند | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 14 | 12-02-05 06:33 AM |
| سؤال و ياريت حد من الأعضاء يفيدني :) | mano kun | البنادق الهوائيه | 5 | 12-01-27 03:09 PM |
| عايز حد يفيدنى ياجماعة | safroot | ادوات الصيد الثقيله | 2 | 11-10-09 08:49 PM |