الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-27, 08:52 PM   #4
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: سؤال بخصوص الجاكل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
اولا لو ضربت بلى من غير طبه حتضطر تلقم كل طاقه
بمعنى حتشد الاجزاء ورا كل طلقه تضرب
ثانيا مستوى النيشان حيبقى فالتراوه لان البليه حتلعب جوه الماسورة

وبالنسبه للبلى انا عن نفسى بفضل نمرة 2 لانه حيبقى اسرع
ودليلى ان نفس موديل البندقيه بيقى اسرع فنمرة 1 عن 2
لان رشه نمرة 1 اصغر
اتمنى اكون افدتك
تحياتى
يعنى معنى كلامك ان البندقية نمرة 2 اقوى من نمرة 1 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال بخصوص wd 40 ؟؟؟ dido_moheb الورشة 18 12-01-06 10:08 AM
ليه الفرق ده فى الجاكل دويل عبدالله99 محدثات الصوت 6 11-06-21 01:33 AM
تعديل الجاكل دول ادم عبد ربه ادوات الصيد الثقيله 3 11-05-27 04:31 PM
سوال بخصوص مسدس صوت face off محدثات الصوت 17 11-04-24 04:30 PM


الساعة الآن 11:59 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir