![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: القاهرة-الشروق
المشاركات: 406
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا باشا انا بردوا بحبها جدا بس بقالها فترة تعباني المهم يعني اعمل ايه في موضوع السوستة مش فاهم يعني اشتري انهي سوستة واقص منها وهي فعلا مداها يوصل ل 70:80 م انا مكنتش اعرف كده خالص بس عموما لو كدع انا ممكن اجبلها سكوب بس ساعات بحس ان صوتها عالي شوية انا جربت افك البندقية فكيت الدبشك وبعدين لقين في كام حديدة رفيعه اوي في الزناد كل لما ادخلها تقع وتعبت علشان اثبها وبعدين معرفتش ابدأمن فين والبندقية متنضفتش بقالهها سنتين فمحتاج افكها واشحمها ضروري
__________________
http://wallpaperz.freei.me/view/pistol-9-800x600.html |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال لخبراء المنتدي وارجوا الرد | صقر الصعيد | محدثات الصوت | 10 | 12-01-20 04:30 PM |
| الامكانيـات الخمسة !... لخبراء و تجار المنتدى | الدكتوووووووووور | محدثات الصوت | 9 | 11-12-12 03:06 PM |
| لخبراء المنتدى ايه رأيكم فى بندقيتى الجديدة | كفافى1 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 42 | 11-07-29 07:29 PM |
| سؤل لخبراء المنتدى عن تل مجرى | HANINIE | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 11 | 10-09-11 03:50 PM |
| سؤال لخبراء المنتدى الكرام | مختار | الصيد العام | 2 | 10-05-04 12:47 PM |